KEPADA ANDA YANG SEDANG SAKIT BATU KARANG KETIKA INI DAN BUNTU TAK TAHU APA HARUS DIBUAT

Baru 4 hari makan batu karang dah keluar..

lega rasa.. Alhamdulillah syukur.

Pemecah Batu Karang GOSTONEX
MAL22026136TC

⭐⭐⭐⭐⭐
Rating 5 Bintang Lebih 5,000++ Pelanggan Yang Berpuas Hati

Ketahui cara saya bantu lebih 5 ribu orang pesakit batu karang setakat ini tanpa perlu jalani pembedahan yang menyakitkan dan menelan belanja yang tinggi. Cara yang cepat berkesan, mudah dan selamat digunakan.

Batu karang sebenarnya adalah terbentuk hasil daripada lendir-lendir yang tidak dapat dinyahkan dengan baik oleh sistem perkumuhan, di mana ianya senang sangat untuk dihancurkan jika bertepatan dengan ubatnya. Jangan anda sangkakan bahawa ianya adalah tersangat keras seperti batu granite di tepi jalan...

Mari saya ‘pandu’ anda untuk segera noktahkan masalah batu karang itu seperti mereka semua.

Ini lah cara penyelesaian terbaik untuk anda hancurkan batu karang yang selama ini menghantui setiap masa dan ketika..

ianya amat perit dan menyiksakan sekali. Kan?

Sebelum itu.. tentu sekali anda kini sedang mengalami beberapa gejala seperti dalam gambar di bawah ini, ataupun salah satu daripadanya..

1- Kencing kerap dan tersekat-sekat

2- Air kencing kotor, berbuih dan bercampur darah

3- Sakit bahagian belakang pinggang

4- Terasa loya, mual dan nak muntah

Jika jawapannya ya..

Dan begitulah keadaannya ataupun sudah disahkan menghidapi sakit batu karang, saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada anda kerana sudah berada pada website yang betul dan tepat untuk anda hentikan segera segala masalah-masalah yang tersebut diatas tadi. Apa kata anda luangkan masa sekejap dalam 5 minit untuk habiskan bacaan website ini sampai habis?

Lebih Merisaukan Jika Semakin Teruk

Jika Tidak Dibendung Dari Awal, Akan Membawa Kepada Masalah Yang Lebih Besar… 

Saya Nak Bantu Anda Atasi Dan Cegah Masalah Ini!

✅ Selamat Digunakan Tanpa Kesan Sampingan
✅ Telah Diuji Kepada 1,000 Pesakit (Sample)
✅ Diiktiraf Pakar 

Sedikit Sejarah Ringkas

Bagaimana Pemecah Batu Karang GOSTONEX Ini Terhasil

Ianya bermula seawal saya membuka Pusat Rawatan Homeopathy Hj Zawawi sejak tahun 2010 lagi dan setakat ini (2023) sudah 13 tahun berada di pasaran.

Boleh dikatakan setiap masa saya dikunjungi oleh pesakit yang bermasalah batu karang yang berada dalam buah pinggang, saluran ureter, pundi kencing dan juga dalam hempedu.

Pada permulaannya saya pun terpinga-pinga untuk menangani masalah batu karang ini…

akan tetapi berbekalkan ilmu yang dipelajari, tunjuk ajar guru-guru serta berpandukan buku-buku rujukan dari dalam dan luar negara akhirnya saya terjumpa satu formula yang betul-betul mujarab untuk masalah ini.

Setelah lebih 1000 pesakit berjaya diubati dengan result yang amat memuaskan maka saya fikir apa salahnya jika ramai lagi pesakit batu karang di luar sana dapat dibantu?

Sejak itu saya ambil keputusan untuk daftarkan Ubat Batu Karang ini dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Setelah berjaya didaftarkan kini saya boleh pasarkan produk Pemecah Batu Karang GOSTONEX ini secara meluas.. Alhamdulillah.

Betul Ke Berkesan Ni Tuan Haji?

Mari kita sama-sama lihat dahulu antara ribuan mereka yang pernah saya bantu dan sekarang ini boleh dikatakan sudah bebas dari batu karang sepenuhnya, perkara yang paling istimewa ialah batu karang itu tidak akan berulang kembali setelah dapatkan kaedah rawatan ini.

Boleh Lihat Sendiri Testimoni Dibawah 👇

Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results

Bukan Itu Sahaja!
Ini Pulak Kata Mereka Yang Turut Pernah Mencuba
👇 

Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results
Legal Disclaimer: Individual Results May Vary, And Testimonials Are Not Claimed To Represent Typical Results

Diperkaya Dengan Bahan Yang Semulajadi

APA RAMUAN YANG TERKANDUNG DALAM PENAWAR BATU KARANG INI?

Terdapat 5 unsur yang amat mujarab dimasukkan dalam penawar batu karang ini supaya ianya menjadi ramuan yang ampuh dan terus berkesan untuk pecahkan batu karang tak kira ianya baru saja terjadi ataupun yang sudah lama, tidak kisah batu karang itu berada pada bahagian mana sekalipun seperti dalam buah pinggang, saluran ureter, pundi kencing dan juga dalam hempedu.

Hydrangea

Bukan Tu Saja, Ini Antara Ramuannya.

Pariera Brava
Natrium Muriaticum
Chelidonium
Silicea

Diluluskan Dan Mempunyai Sijil Yang Sah

Pemecah Batu Karang GOSTONEX Diperakui Oleh Pakar Dan Juga Terbukti Dengan Sijil Dan Mempunyai Lesen Yang Sah!

Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) MAL22026136TC

Dikilangkan oleh kilang yang bertafar GMP

HALAL & SUCI!

Gunakan Tanpa Was-Was. Tiada Unsur Yang Membahayakan Tubuh Badan Anda. Ubat ini menggunakan teknologi nano. Selamat Untuk Diamalkan!

“Hanya Kemam (Hisap) 2 biji pagi, 2 biji petang Dan 2 biji malam (6 biji sehari)”

DISARANKAN!!!

Amalkan Secara Konsisten 2 Botol Selama 5-6 Minggu Untuk Kesan Yang Optimum.

Bagaimana Ubat Batu Karang Ini Berfungsi?

Setelah kita mengambilnya sahaja, ia akan ‘bekerja’ untuk mereputkan segala batu karang yang ada pada setiap penjuru dalam badan.

Batu karang tadi akan retak-retak dan terbelah menjadi saiz yang lebih kecil dan halus dari sebelumnya, bentuk yang runcing dan tajam juga akan dihakis sama menjadikan tumpul dan bulat, dalam keadaan begini ianya akan menyenangkan proses untuk keluar nanti. 

Salah satu unsur dalam kandungan ubat ini ada yang befungsi untuk menolak keluar batu karang yang telah sedia hancur dan bersaiz kecil tadi.

Disini anda perlu meminum air kosong sebanyak banyaknya untuk membantu menolak keluar dengan lebih lancar.

Apabila semuanya selesai ditolak keluar melalui air kencing (bagi batu karang yang berada dalam buah pinggang, saluran ureter dan pundi kencing), dan juga melalui najis besar (bagi batu karang yang berada dalam hempedu).

Ubat batu karang ini juga membantu membaiki semula organ dalaman kita yang telah rosak akibat penyakit ini supaya masalah batu karang tidak akan berulang kembali selepas itu.

Pada saat inilah anda akan terasa begitu lega, selesa dan puas sekali untuk buang air kecil serta menjalani aktiviti harian yang lain.

AMARAN KERAS!!!

Dilarang sama sekali ibu mengandung untuk mengambil ubat batu karang ini kerana ianya akan membuang segala bendasing dalam badan, janin adalah dikira sebagai benda asing juga dalam badan wanita disebabkan ianya baru terjadi tidak seperti anggota tubuh badan kita yang lain. Dari sini fahamlah kita bahawa ubat batu karang ini benar-benar menjadi penawar untuk anda sekiranya diambil untuk nyahkan batu karang itu sama ada ianya bersaiz besar mahupun kecil. Kerjanya hanya satu iaitu menolak keluar apa saja ketulan yang baru terbentuk dalam badan.

Ok baik tuan haji.. saya dah baca dengan teliti semua maklumat yang diberikan tadi dan sangat faham apa yang diperkatakan itu.. sekarang ni berikan cara untuk saya dapatkan segera ubat ini? saya dah tak tahan sangat dengat sakit menyengat pada bahagian pinggang saya ni..

Saya berminat lah! Berapa Harga Produk Hebat ni?

Ada 2 cara untuk anda dapatkannya:

PERTAMA

Datang sendiri ke Pusat Perubatan Homeopathy Hj Zawawi di alamat berikut : Lot 62852, Kg. Tok Dor, Jabi 22020 Jerteh, Terengganu. malaysia

Lokasi :

KEDUA

Anda boleh membuat Order terus di website ini dengan memilih pakej di bawah.

Terhad Kepada 30 Orang Terawal Setiap Hari!

PENGHANTARAN SETIAP HARI 
BOLEH ORDER DULU BARANG SAMPAI BARU BAYAR

HARGA ASAL RM180.00 (Tertulis pada botol).

Tapi!!! Jika Beli di Website Ni Hanya

1 Botol GOSTONEX

RM90.00

✅ FREE POSTAGE
✅ 180 Tablets

Untuk C.O.D klik button dibawah

2 Botol GOSTONEX

RM130.00

✅ FREE POSTAGE
✅ 360 Tablets

Untuk C.O.D klik button dibawah

Kalau Tak Beli Sekarang,
Mungkin ANDA Akan Terlepas OFFER Ini

ORDER CEPAT

Offer Ini Akan Ditutup Bila-Bila Masa. 

Perlukan Bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Anda tak perlu risau sedikit pun tentang perkara itu kerana ianya diperbuat daripada bahan semulajadi yang bebas dari bahan kimia, dadah, racun dan sebagainya.
Saya belum menerima apa-apa kemarahan dari pelanggan lagi setakat ini yang menyatakan setelah ambil ubat ini akan menjadi mudarat seperti dari satu penyakit akan merebak menjadi dua

atau tiga penyakit baru yang lain.
Untuk pengetahuan perubatan Homeopathy yang saya amalkan ini diiktiraf oleh badan kesihatan sedunia iaitu W.H.O. Negara maju seperti Eropah, Amerika dan benua India berdiri dengan

megah Hospital Homeopathy seperti The Royal London Homeopathic Hospital & Bakson Homoeopathic Medical College and Hospital India.
Cuba bayangkan ubatan sama yang digunapakai di hospital-hospital Homeopathy terkemuka di luar negara ini, seperti itu juga lah ubatnya yang akan diberikan kepada anda!

       

Royal London Homeopathic Hospital, U.K. | Bakson Homeopathic Medical College, India.

 

 

Boleh, tak menjadi masalah cuma kena jarakkan sejam la dengan ubat ni (ambil yang mana dahulu dan yang mana kemuadian pun tak menjadi masalah).

Tandanya ialah apabila kita dah rasa cukup selesa tak sakit lagi seperti sebelum ini nak duduk sakit, berdiri sakit, berjalan lagi sakit.. (nak confirm lagi selepas tu boleh pergi scan lagi sekali).

Pantangnya ialah kesemua yang dikategorikan sebagai ‘seafood’ seperti sotong, kerang, udang, ketam dan sebagainya tetapi ikan dikecualikan.. (pantang itu hanya sepanjang tempoh ambil ubat ini sahaja.. setelah batu karang itu sudah pulih seperti biasa dibolehkan semula makan benda-benda tadi).

Minta maaf kerana ubat batu karang ini hanya fokus kepada masalah batu karang semata-mata. Ia diibaratkan sebagai ‘peluru tembak tepat’ untuk masalah batu karang!

Tiada Online Banking?

Nak Order Melalui Whatsapp?

Tel: +6012 – 385 2452

Distributed By : Hj Zawawi Legacy Sdn Bhd (1262606-V)

Alamat : Lot 62852, Kg. Tok Dor, Jabi 22020 Jerteh, Terengganu.